(Laatste update: 14 mei 2020)

Beste klanten,

Ten gevolge van de coronacrisis en aanhoudende toename aan nieuwe klanten hebben wij voorlopig een tijdelijke klantenstop ingevoerd, dwz dat wij vanaf heden geen nieuwe klanten meer kunnen aannemen.

Aangezien Medifootcare een praktijk is die alleen voeten met 'problematiek' behandeld en verzorgd zullen wij vanaf heden geen estetische pedicures meer uitvoeren, hiervoor kunnen wij u doorverwijzen naar een collega. Bestaande klanten zullen wij uiteraard verder blijven behandelen.

Uiteraard kan u nog steeds voor dringende problemen bij ons terecht, ingegroeide nagel, pijnlijk likdoorn, nagelregulatie, ortheses etc... Hiervoor dient u telefonisch contact met ons op te nemen.

Indien u toch een afspraak online zou maken zullen wij deze voorlopig niet aanvaarden, het online boekingssysteem kan vanaf heden alleen nog gebruikt worden door bestaande klanten. Het staat nieuwe klanten steeds vrij om ons telefonisch te contacteren, we kunnen op dat moment nog altijd zien wat mogelijk is.

Als gespecialiseerde voetverzorgsters volgen wij het hygieneprotocol opgesteld door onze beroepsverening BVV, dit vooral om jullie te beschermen.

Welke maatregelingen neem ik als voetverzorgster; 

Nog voor er sprake was van corona droeg ik steeds beschermend materiaal zoals handschoenen, mondmasker en beschermende werkschort en paste ik de nodige handhygiëne toe (wassen van de handen + ontsmetting met alcoholgel).

Het gebruikte materiaal zoals instrumenten werd altijd al ontsmet en gesteriliseerd,  uiteraard blijven deze maatregelen behouden. 

Bovenop de standaardhygiëne zal ik vanf nu de ganse tijd mijn mondmasker dragen

Spatscherm geïnstalleerd aan de behandelstoel

Bescherming armleuningen behandelstoel met disposble materiaal

Tussen elke klant worden alle oppervlakken ontsmet waarmee hij in aanraking is gekomen (behandelstoel, stoel, bureau, deurklink,..).

Het zal van ons beiderzijds wat aanpassing vragen maar alleen zo kunnen we elkaar garanderen om uw voetverzorging op een veilige manier te laten verlopen!

Wat betekent dit voor u als klant; 

*vertoon je ziekteverschijnselen zoals koorts, hoesten, hoofdpijn, kortademingheid gelieve de behandeling uit te stellen en ons tijdig te verwittigen

*continu dragen van eigen mondmasker gedurende de volledige behandeling, het masker bedekt volledig de mond en neus

*handontsmetting voor het betreden van de praktijk, voor de verzorging en na het verlaten van de praktijk, alcoholgel is ter beschikking.

*betaal liefst zoveel mogelijk met gepast geld of digitaal

*kom stipt op tijd of wacht in de auto zodat de aanwezigheid in de wachtzaal tot een minimum wordt beperkt. Bij droog weer is er gelegenheid tot buiten wachten worden voorzien. 

Door het toepassen van deze maatregelingen en het gebruik van extra ontsmettingsmiddelen zien we ons genoodzaakt om een tijdelijke ‘coronatoeslag’ van 2 euro per behandeling in te voeren. De aankoop van de beschermingsmaterialen nl; handschoenen, mondmaskers, ontsmettingsvloeistoffen etc is met meer dan 500% gestegen. Wij hopen dat we na stabilisatie van de prijzen deze toeslag kunnen herzien.

Tot binnenkort en dank voor de medewerking !
Karoline